نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید؟ تماس بگیرید 09300939314

نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید؟ تماس بگیرید 09212143681

بهترین مارک های لوازم آرایشی خوب ایرانی و خارجی را بشناسیم

[kkstarratings]

مارک های خوب لوازم ارایشی

شرکت های زیادی در سراسر جهان وجود دارند که می توانند با نام برند خوب لوازم آرایشی معرفی شوند. در ادامه به مهمترین و پرطرفدارترین آنها اشاره خواهیم کرد.

۱. برند شنل

پر زرق و برق بودن از ویژگی های اصلی محصولات شنل است. لوازم آرایشی این برند لوکس، زیبایی خیره کننده ای را در چهره شما خلق می کنند. اگر چه ممکن است هزینه نسبتا زیادی را برای خرید محصولات این برند پرداخت کنید، اما مطمئن باشید کیفیت بالای آن ها ارزش پرداخت هزینه بیشتر را خواهد داشت. در واقع، لوازم آرایشی شنل یکی از گران ترین محصولات زیبایی موجود در دنیا محسوب می شوند.

در ادامه یکی از تبلیغات جذاب ساخته شده برای محصولات شنل را مشاهده خواهید کرد.

۲. استی لادر، تولید کننده بهترین محصولات آرایشی

استی لادر از سال ۱۹۴۶ تولید لوازم آرایشی را شروع کرد و اکنون یکی از مشهورترین شرکت های تولید کننده لوازم آرایش در جهان است. محصولات این برند شامل لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و عطر بوده که از هر نظر نوآورانه و حرفه ای هستند. استی لادر شرکت مادر بسیاری از برندهاست و برند مک نیز زیرمجموعه ای از آن است. این کمپانی بزرگ بیش از ۲۵ برند را تحت کنترل خود دارد.

استی لادر

۳. برند دیور

اگر قصد استفاده از لوازم آرایشی خوب خارجی را دارید، حتما برند دیور را امتحان کنید. تمام محصولات آرایشی دیور از خلاقیت، تجمل گرایی و برتری نسبت به سایر برندها برخوردارند و شما را از خریدتان پشیمان نخواهند کرد. اگر به دنبال نقطه شروعی برای خرید محصولات آرایشی دیور هستید، رژلب های این برند گزینه خوبی هستند. کریستین دیور از همان ابتدای تاسیس برند خود، مبنای کارش را زیبایی و جوانی زنان قرار داده بود. در سال ۱۹۸۶، فناوری نوآورانه ای در این مجموعه ابداع شد که نتیجه آن تولید محصولات ضد پیری دیور بود. این حرکت یک انقلاب در صنعت محصولات مراقبت زیبایی به شمار می رود.

دیور

مهمترین ویژگی یک لوازم آرایشی خوب ، مواد اولیه آن است. هنگام خرید لوازم آرایشی به مواد تشکیل دهنده آن دقت کنید و از تهیه محصولات حاوی سرب و پارابن خودداری نمایید.

۴. کمپانی لورآل

لورآل یکی دیگر از مارک های لوازم آرایشی خوب موجود در بازار بوده که از قیمت مناسب تری نسبت به گزینه های قبلی برخوردار است. زمانی که صحبت از زیبایی به میان می آید، لورآل یک رهبر جهانی است. شما می توانید با خیال راحت کرم پودر، خط چشم یا رژلب مارک لورآل خریداری کرده و خاطرتان آسوده باشد که بهترین کیفیت را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

لورآل یکی از برندهای لوازم آرایشی خوب است که در حوزه هایی مانند لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و مو، رنگ مو و عطر فعالیت می کند. این شرکت در زمینه تولید داروهای شیمیایی و درماتولوژی نیز فعال بوده و دارای بالاترین شمار ثبت اختراع در ایالات متحده است.

لورآل

۵. لوازم آرایشی خوب از برند لانکوم

دلیل معروف شدن لوازم آرایشی لانکوم تنها استفاده از مدل ها و بازیگران مشهور نیست؛ بلکه کیفیت بالای محصولات آن است. اگر به محصولات لاکچری علاقه مند هستید و می توانید کمی بیشتر بابت لوازم آرایشی هزینه کنید، محصولات برند لانکوم را در لیست خرید خود قرار دهید. برند فرانسوی لانکوم بیش از ۸۰ سال است که بهترین لوازم آرایشی را روانه فروشگاه های جهان می کند. شرکت لانکوم در سال ۱۹۶۴ توسط لورآل خریداری شد و اکنون زیرمجموعه ای از این کمپانی است.

لوازم آرایشی خوب از برند لانکوم

۶. برند میبلین

کمپانی میبلین نیویورک به عنوان یک تجارت کوچک و خانوادگی شروع به کار کرد، اما هم اکنون یکی از بهترین شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی در آمریکا و حتی جهان است. برند میبلین یکی از مقرون به صرفه ترین انواع لوازم آرایشی را دارد. این شرکت نیز همانند شرکت لانکوم از سال ۱۹۹۶ تحت مالکیت کمپانی لورآل قرار گرفته است.

برند میبلین

۷. لوازم آرایشی خوب متعلق به گرلن

قدمت شرکت گرلن از تمامی برندهایی که به آن اشاره کردیم، بیشتر است. این برند از سال ۱۸۲۸ میلادی آغاز به کار کرده و چه در لاین لوازم آرایشی و بهداشتی و چه در لاین عطر بسیار خوب و حرفه ای عمل کرده است. شرکت گرلن برای پادشاهان و ملکه های زیادی اقدام به طراحی و تولید عطر اختصاصی نموده است. این کمپانی از سال ۱۹۹۴ تحت مالکیت شرکت لویی ویتون قرار دارد.

لوازم آرایشی خوب متعلق به گرلن

۸. کمپانی مک

برند مک از زمان تاسیس خود یعنی در سال ۱۹۸۴ به عنوان یک رهبر جهانی در حوزه لوازم آرایشی شناخته شده است. این برند یادآور خلاقیت، کیفیت و تنوع بوده و به همین دلیل در کل دنیا شناخته شده است. جالب است بدانید که سود حاصل از فروش خط تولید محصولات ویوا گلَم از محصولات مک به مبارزه با HIV اختصاص داده می شود.

کمپانی مک

۹. نارس؛ یکی از مارک های خوب لازم آرایشی

برند نارس با هدف توانمندی زنان برای افزایش قدرت و سرزندگی خلق شده است. نارس تا امروز نیز هدف خود را حفظ کرده و به زنان آموزش می دهد که چگونه در کنار زیبایی طبیعی خود، ویژگی های فردی و قدرت شان را افزایش دهند. شرکت نارس از سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که هیچ آزمایشی روی حیوانات انجام نمی دهد و از سایر شرکت ها هم خواست که این کار را انجام ندهند.

برند نارس

۱۰. ایو سنت لورن

از پرایمرهای سبک گرفته تا رژلب های خامه ای و ریمل های بادوام، ایو سنت لورن بهترین ها را در عرصه لوازم آرایشی ارائه می دهد. محصولات باکیفیت این برند بدون شک شما را مجبور می کنند تا به دنبال خریدهای بیشتر باشید و سایر محصولات آن را نیز امتحان کنید. ایو سنت لورن در سال ۲۰۰۲ بخش طراحی مد و لباس زنانه خود را تعطیل کرد، اما هم اکنون با همکاری گوچی به فعالیت خود ادامه می دهد.

ایو سنت لوران

۱۱. برند ژیوانشی؛ همراه زیبایی زنان

برند ژیوانشی از مدت ها قبل یعنی سال ۱۹۸۹ میلادی تاکنون همراه زیبایی زنان بوده است. از آن زمان تاکنون، این برند همچان در حال رشد و نوآوری است و مشتریان وفادار بسیاری دارد. در حال حاضر برند ژیوانشی به شرکت ال و ام هاش تعلق داشته و بعد از دیور در رتبه پرفروش ترین زیرمجموعه این کمپانی قرار دارد.

برند ژیوانشی؛

۱۲. کمپانی رولون

زرق و برق، هیجان و نوآوری از جمله ویژگی های لوازم آرایشی باکیفیت و مقرون به صرفه رولون هستند. این شرکت لوازم آرایشی که روند رو به رشدی دارد، هرگز از ارائه محصولاتی که هم شما و هم جیب شما را راضی نگه می دارد، کوتاهی نمی کند. شرکت رولون اولین کمپانی بود که موفق شد لاک های رنگی به غیر از رنگ قرمز را تولید کند و از این لحاظ تحولی در صنعت مد و زیبایی ایجاد کرد.

کمپانی لوازم آرایشی رولون، اولین شرکتی بود که لاک های ناخن را در رنگ های متنوع تولید و روانه بازار کرد.

۱۳. لورا مرسیر

لورا مرسیر یک آرایشگر معروف در سطح جهانی است که برند لوازم آرایشی و بهداشتی او، دانش، مهارت و استعدادهای وی را نمایان می کند. بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی او برنده جوایز جهانی شده اند. به عنوان مثال مرطوب کننده رنگی این برند که به عنوان بهترین محصول از آن یاد شده است. همچنین، پودر بیک لورا مرسیر جوایز متعددی دریافت کرده است. پودر بیک و روغن های تغذیه کننده پوست از جمله پرفروش ترین محولات این برند هستند.

در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پودر بیک به مقاله پودر بیک چیست مراجعه کنید.

لورا مرسیر

۱۴. برند بابی براون

اگر تاکنون نام برند بابی براون را نشنیده اید، وقت آن است که به این نام توجه کنید. این مارک تجاری که توسط میکاپ آرتیستی با همین نام تاسیس شده است، برخی از بهترین محصولات زیبایی موجود در جهان را ارائه می دهد. خط چشم های ژله ای برای اولین بار توسط کمپانی بابی براون به بازار عرضه شد.

برند بابی براون

۱۵. کاورگرل؛ سازنده لوازم آرایشی خوب خارجی

“آسان، ملایم، زیبا” شعار همیشگی برند کاور گرل است. به این معنی که تمامی محصولات برند کاورگرل یک میکاپ آسان، ملایم و زیبا را برای شما رقم خواهند زد. این محصولات در عین حال که باکیفیت و قابل اعتماد هستند، از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردارند. یکی از دلایل موفقیت برند کاور گرل در عرصه لوازم آرایشی، تبلیغات پرهزینه آن است. این برند برای افزایش فروش محصولات خود از افراد مشهوری مثل ریحانا، پینک، کیتی پری و … استفاده می کند.

کاورگرل؛ سازنده لوازم آرایشی خوب خارجی

۱۶. برند کلینیک

برند لوازم آرایشی کلینیک از سال ۱۹۶۸ باکیفیت ترین و بهترین محصولات زیبایی را روانه بازار می کند. شما می توانید هر نوع محصولی را مطابق با نوع و رنگ پوست خود از این برند خریداری نمایید. همچنین، محصولات بهداشتی برند کلینیک خاصیت درمانی هم دارند. برند کلینیک موفق شده تا محصولات مراقبت زیبایی خود را مختص همه افراد، فارغ از سن و جنسیت تولید کند. این شرکت زیرمجموعه کمپانی استی لادر است.

برند کلینیک

۱۷. برند ژاپنی شیسیدو

برند شیسیدو بیش از ۱۴۰ سال است که دانش و مفهوم جدیدی از زیبایی را با کل جهان به اشتراک می گذارد. دلیل برتری محصولات این برند نسبت به برخی برندهای موجود در بازار، تحقیق، توسعه، نوآوری و تعهد بی دریغ آن است. این شرکت ژاپنی در سال ۲۰۱۳ به عنوان چهارمین شرکت تولید کننده لوازم آرایشی بعد از لورآل، یونیلیور و پروکتر اند گمبل شناخته شد.

برند ژاپنی شیسیدو

۱۸. برند سفورا

هیچ مکانی بهتر از فروشگاه های سفورا طیف وسیعی از لوازم آرایشی را مقابل چشم های شما قرار نمی دهد. برند سفورا، باکیفیت ترین لوازم آرایشی را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما قرار می دهد. این مجموعه متعلق به شرکت لویی ویتون بوده و از جمله برندهای شرکت ال و ام هاش به شمار می رود. سفورا یکی از برزرگترین خرده فروشی های لوازم آرایشی در سراسر جهان بوده که دارای ۱۷۰۰ شعبه فعال است.

۱۹. لوازم آرایشی خوب برند NYX

کیفیت فوق العاده، رنگدانه های غنی و قیمت مناسب از جمله ویژگی های این برند لوازم آرایشی هستند. برند ان وای ایکس با دارا بودن طیف وسیعی از لوازم آرایشی کلاسیک، فصلی و شیک، به یک گزینه عالی بین مصرف کنندگان و آرایشگران تبدیل شده است.

لوازم آرایشی خوب برند NYX

۲۰. برند اربان دیکی

اگر قصد دارید آرایش شما جسورانه و خیره کننده باشد، از برند لوازم آرایشی اربان دیکی استفاده کنید. احتمالا این برند لوازم آرایشی خوب را به خاطر پالت های سایه معروف اش  می شناسید. برند اربان دیکی با تولید لوازم آرایشی به رنگ های خاص و متفاوت معروف است. در واقع این برند برای اولین بار جهانیان را از رنگ های تکراری صورتی و قرمز نجات داد و رنگ های متفاوتی را به بازار عرضه کرد.

برند اربان دیکی

برند اربان دیکی برای اولین بار جهانیان را از رنگ های تکراری صورتی و قرمز نجات داد و رنگ های متفاوتی را برای محصولات آرایشی به بازار عرضه کرد.

لوازم آرایشی خوب ایرانی

در بین برندهای لوازم آرایشی موجود در بازار، نام چند شرکت ایرانی به چشم می خورد که پرطرفدار بوده و کیفیت بالایی دارند. در ادامه شما را با برندهای ایرانی لوازم آرایشی خوب آشنا خواهیم کرد.

۱. شرکت مای

برند مای یکی از شناخته شده ترین مارک های لوازم آرایشی خوب ایرانی است که کیفیت بالایی دارد. شرکت مای در لاین های مختلف زیبایی شامل آرایشی، بهداشتی و مراقبتی اقدام به عرضه محصولات مختلف کرده است. مزیت استفاده از محصولات زیبایی مای که یک مارک لوازم آرایش خوب با قیمت مناسب است، این مورد است که متناسب با ساختار ژنتیکی ایرانیان بوده و بهترین نتیجه را برای مصرف کننده به ارمغان خواهند آورد. تمامی محصولات مای در لابراتوری پیشرفته و حرفه ای تولید می شوند و از معتبرترین استانداردهای بین المللی برخوردار هستند.

۲. این لی؛ برند لوازم آرایشی خوب ایرانی

برند این لی یک مارک خوب لوازم ارایش بوده که توسط یکی از بهترین لابراتورهای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی به نام گروه داروهای گیاهی طبیعت زنده راه اندازی شده است. لوازم آرایشی این برند از لحاظ کیفیت و ماندگاری با محصولات جهانی رقابت می کنند. رژلب و لاک از جمله معروف ترین محصولات برند این لی هستند و از کیفیت و قیمت بسیار خوبی برخوردارند. تمامی لوازم آرایشی برند این لی فاقد سرب و پارابن هستند که خیال شما را از بابت مصرف محصولات ایمن و سالم راحت می کند.

لوازم آرایشی خوب ایرانی

۳. برند کالیستا

طراحی محصولات آرایشی کالیستا به گونه ای انجام شده است که نظر هر مصرف کننده ای را به خود جلب می کند. این محصولات از دیزاین رنگارنگ و خلاقانه ای برخوردار هستند و از لحاظ کیفیت نیز با محصولات خارجی برابری می کنند. در فرمولاسیون ساخت لوازم آرایشی برند کالیستا از بهترین مواد وارد شده از اروپا و آمریکا استفاده شده و سعی می شود تا بیشتری کیفیت را داشته باشند. این محصولات نیز فاقد هر گونه سرب و پارابن هستند و آسیبی به سلامت پوست و بدن وارد نخواهند کرد.

برند کالیستا

سوالات متداول در خصوص لوازم آرایشی خوب

در ادامه به رایج ترین در رابطه با موضوع لوازم آرایشی خوب پاسخ می دهیم.

بهترین مارک لوازم آرایشی چیست؟

برندهای مختلفی از لوازم آرایشی در بازار موجود هستند که از استانداردهای لازم برخوردارند. از جمله بهترین مارک لوازم آرایشی می توان به دیور، شنل، استی لادر، اربان دیکی، لانکوم و … اشاره کرد.

گران ترین برند لوازم آرایشی کدام است؟

برند شنل از قیمت بیشتری نسبت به سایر لوازم آرایشی موجود در بازار برخوردار است.

امکان تشخیص لوازم آرایشی اصل از فیک وجود دارد؟

ساده ترین راه توجه به بسته بندی محصولات است. کیفیت بسته بندی و نوشته های آن در محصولات فیک پایین است. همچنین لوازم آرایشی نامعتبر از رایحه ناخوشایندی برخوردار هستند.

سخن آخر

در بازار لوازم آرایشی جهان، برندهای متنوعی به چشم می خورند که دارای ویژگی های مختلفی هستند. اما مهمترین ویژگی یک مارک لوازم آرایشی خوب ، کیفیت آن است. در این مطلب به معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی و ایرانی پرداختیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

منابع

luxatic

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

حساب کاربری ندارید؟

جهت اطمینان از قیمت و موجودی کالا تماس بگیرید

۰۹۲۱۲۱۴۳۶۸۱

۰۹۳۰۰۹۳۹۳۱۴